[slikom] Re: podesavanje u winampu

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 5 Jan 2014 11:18:54 +0100

Pozdrav, Marko!
Kad si u nekom folderu, selektuj jednu, recimo mp3 datoteku, onda
stisni aplikacijski taster i nadji komandu Open with tj. otvori
pomocu.
Posto je to submeni, strelicom desno ga otvori, pa jednom strelicom
gore na Choose program (odaberi program) i to aktiviraj enterom.
Kreci se tabom kroz prozor koji ce ti se otvoriti. Naici ces na listu
programa i strelicama nadji Winamp. To ostavi tako, pa tabom na
checkbox Always use this program to open this file type, odnosno uvek
koristi ovaj program za ovaj tip fajlova. Ako nije cekirano, uradi to
razmaknicom.
Na kraju, idi tabom na OK i potvrdi razmaknicom.
Ubuduce ce ti se svi mp3 fajlovi otvarati pomocu Winampa kao
podrazumevanog programa.
Slicno mozes uraditi i sa drugim tipovima datoteka, ako recimo hoces
da ti .avi fajlove otvara km plejer, jpg fajlove Microsoft image
viewer i tako dalje.
Jednostavno je, nadam se da ces se lako snaci.