[slikom] Re: podesavanja ako se nevaram jawsa

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Nov 2005 12:29:00 +0100

Caos! Idi u configuration manager. Pritisni ctrl+shift+d da ti se otvori
default.jcf. Pritisni alt+s da odes u settings. Tamo nadji user options.
Spusti se ja mislim jednom tabom dole i cuces tipng echo caracters radio
button cheched ti idi strelicom dole sve dok ne cujes tiping echo words.
Pritisni ok a zatim ctrl+s da sacuvas izmene i to je to.