[slikom] Re: podcast

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 21 Jan 2013 08:40:28 +0100

Pozdrav,

Nije nikakav problem sto se tice pristupacnosti podcasta za slijepe.
Mnoge americke stranice koje se bave tehnologijom koju slijepi koriste
imaju svoj podcast, pa cak i Freedom Scientific. Od ostalih stranica
navodim Blindcooltech Podcast, zatim Blind Geek Zone, onda Serotalk itd.
Takodjer, programi za primanje podcasta kao sto je iTunes ili Juice su
vrlo pristojno pristupacni s citacima ekrana.

LP,

Hrvoje