[slikom] Re: pocetno slovo ikone

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Nov 2013 09:27:43 +0100

Mozda bi ovde trebalo i promeniti subjekt u odnosu na ono o cemu cu da
pisem, ali ipak...
Konstantno mi se desava da se tastatura menja sama od sebe. Kod
pretrage foldera i fajlova dobijam uredno zvucni znak kao upozorenje,
ali se desavalo da pisem email adresu i da ona umesto latinicom, bude
ispisana cirilicom ili da mail napisem cirilicom, sto mnogim
primaocima zbog citaca i sinteza moze predstavljati problem. Imam
aktivirane 3 tastature, englesku i srpsku latinicu i cirilicu. OS je
Win7.
Moze li se otkriti u cemu je problem i kako ga resiti?