[slikom] Re: pitanje uvezi equalizera

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Feb 2015 20:08:24 +0100

Zanima me, da li je druga procedura, kada se koristi neki drugi citac
ekrana, a ne Jaws?
   Pretpostavljam da to nema uticaja, ali sam postujuci opisanu proceduru,
koristeci NVDA, ostao da tako kazem praznih saka, jer nisam dobio nikakav
rezultat.
   Zanima me ako to ima uticaja, sta treba da uradim, kako bi dobio
identican rezultat?
   hvala na svakoj upotrebljivoj informaciji.
   Napominjem, da je NVDA prilicno skroman, kada je u pitanju ova
aplikacija.
   Pozdrav, do neke naredne poruke.