[slikom] Re: pitanje u vezi windows 8.1 i govornih sinteza

  • From: "Todosijevic" <todosijevic.ns@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 May 2014 10:08:43 +0200

                                  Zdravo Darko

   Voleo bih da cujem, iz koih, ili, iz koga razloga prelazis na Win8???
Ako ne gresim, nisi napredni korisnik kompjuterske tehnologije. Da ne bude
zabune,
ni sebe ne vidim u tim korisnicima i zanesenjacima.
Za ovakve probleme postoje forumi za naprednije korisnike Windows-a
i Aplikacija.Raspitaj se kod onih, koji su eksperimentisali sa Win8,
pa ces cuti, da su se i oni poigrali i vratili na Win7, ili XP. Naravno, ako
su iskreni.
Svaka cast pojedincima, koji se bude svako jutro da bi srusili sistem i
pravili eksperimente na tom polju.
Ovo ne znaci, da sam protivnik Osmice, samo, ovako, kada se to cini,
kako to se narodski kaze: "Trla baba lan, da joj prodje dan", stvarno nikada
necu razumeti.
Moja diskusija nije zlonamerna i ja tako vidim stvar.  Izvinjavam se, ako je
postakla negativno razmisljanje ili sud. Pozdrav;

                                Milan