[slikom] Re: outluk

  • From: "Jelena" <jelena@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jun 2008 00:14:13 +0200

Zdravo Tanja!

Bojim se da ti necu biti od velike pomoci . Promena tvoje defaultne adrese
nebi trebalo da ima bilo kakve veze sa problemom koji te muci. Podatak da li
i koliko neprocitanih poruka imas koliko je meni poznato nemoze da se podesi
u smislu da bude ili ne bude aktivno.
Meni je bas gmail adresa glavna i tih problema nemam. Doduse to mi se desava
sa vremena na vreme kada mi je Outlook ili JAWS dugo aktivan. nisam
pohvatala u cemu je stos. jedino sto pomogne je da se izadje iz Outlooka i
da se JAWS iskljuci i ponovo podigne .
Ono sto mozda jos moze pomoci je osvezavanje prozora (insert plus ESC ), da
se Outlook maksimalizuje, ili da sa insert plus num pad 3 dok si na listi
foldera procitas koliko je poruka i koliko je neprocitanih.
Drugo mi ne pada na pamet.

Jelena