[slikom] Re: otvaranje dokumenta

  • From: "Milan Nedeljkovic" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Apr 2007 18:51:53 +0200

pozdrav marko!
uzecu da koristis srpski windous ako bude problema javi
pozicioniraj se na neki pdf dokument strelicom na dole pronadji otvori
pomocu sub meni.
tu lupi enter ili jednom strelicom desno potom strelicom na dole do opcije
odaberi program. cak i u slucaju da medju opcijama imas acrobat reader
dakle na "odaberi program" lupi enter a tada odaberi acrobat reader pa se
potom tabom prosetaj do opcije .
"Uvek koristi izabrani program za otvaranje ove vrste datoteke "
i to cekiraj pa potom idi na ok.
od tada pa nadalje sve pdf dokumenti ce ti se otvarati u acrobat readeru.
pozdrav Milan