[slikom] oko worda

  • From: "Marko Jocic" <jocic85@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Apr 2008 12:46:14 +0200

Postovani slikomovci i slikomovke
Imam problem u wordu
kada otvorim word on mi uvek izbaci prozor vizual bejzik  pa me interesuje kako
to da otklonim.
Kada iskeniram neku knjigu i hocu da je cistim i hocu da je pustim da cita sve
sa opcijom insert strelica dole on mi procita samo prvu recenicu i dalje nece
i kada nesto cistim i u slucaju da negde zapnem word nece da mi se pozicionira
i da cita sledeci red nego govori blenk
i onda moram dva tri puta gore dole i onda opet pusti.
U napred hvala.