[slikom] Re: oko windowsa xp

  • From: Nikola Rundek <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 09 Nov 2013 16:33:43 +0100

Pozdrav!

Sve mi se vise cini kako je rad na operacijskom sustavu XP namjerno
otezan samo da bi se preslo na nove sustave.

Meni se to konkretno dogadja na poslovnom racunalu gdje imam XP.

Koristenje internet explorera 8 s citacem ekrana, pozivanje pocetne
google stranice, predstavlja mi pravo mucenje.
Jaws luduje (ili luduje cijelo okruzenje):) pronalazeci edit polje,
trazeci rezultate, otvarajuci linkove (bolje reci otvarajuci ih nakon
dvostrukog pritiska tipke enter).

Drugo mucenje jest koristenje office 2010 na istome operacijskom sustavu.
U XP okruzenju office 2010 jako sporo otvara sve vrste dokumenata, cesto
se zaglavi pri zatvaranju pa je potrebno nasilno prekidanje rada.

Cak sam i nedavno reinstalirao sustav, ali su bolje ostale iste. :)

U win7 okruzenju nemam takvih problema. Za internet koristim IE 10.
:)