[slikom] oko open ofisa

  • From: "Marko Jocic" <jocic85@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Mar 2007 11:43:55 +0100

Postovani listeri i listerke
Da li mi mozete razjasniti jednu moju nedoumicuu vezi sa ofisom.
Radi se o sledecem
Posto imam nekih problema u vezi s majkrososoftovim wordom a gledajuci razne
emisije video sam da je na trziste izasao novi ofis koji se zove open ofis.
E sad posto su mi rekli da verzija open ofisa 1. ne radi dobro sa jousom.
Da li onda open ofis 2 radi dobro sa jousom.
I interesuje me  jos nesto.
Da li ta open ofis verzija moze da radi dobro i sa starijim verzijama jousa.
Na primer jousom 505. 621
Ne zamerite mi sto sam dosadan oko ovog pitanja.
U napred hvala na odgovoru.