[slikom] Re: oko muzike

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Feb 2007 11:07:32 +0100

Mislim da ipak moze, barem smo mi uspijevali preko AudioGrabberove baze.
Dobiili bismo recimo mp3 album bez imena, od njega bismo napravili audio
image u Neru i preko Image Drive-a ubacili image u AudioGrabber. Radilo je u
90 posto slucajeva.
Onako laicki, rekao bih da te baze rade na principu duzine pjesama i
redoslijeda traka, pa stvarno postoji vrlo vrlo mala mogucnost da dva CD-a
imaju jednak broj traka i da duzina tih traka ide jednakim raposredom.
Regards

ICQ #274696026