[slikom] oko filmova

  • From: "Marko Jocic" <jocic85@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Jun 2007 22:01:12 +0200

Postovani slikomovci i slikomovke
Imam jedno pitanje :
Imam neke strane filmove na dvd, i znam da se za pustanje dvd koristi power
dvd.
Ali sad o cemu se radi
Posto je neko rekao da power dvd nema prevod pa me interesuje kako bih neki
film koji je veci od 4 gigabajta da ga prvo kompresujem preko programa dvd
srink, a posle kada ga iskompresira i stavi ga na hard disk u velicini 4
gigabajta.
Da li onda mogu da ga prebacim u avi format kako bih ga onda mogao gledati
preko mv2 plejera i mogao da imam prevod.
Mene sada interesuje pomocu kojeg programa se moze taj inskropesirani film
prebaciti u avi format.
Izvinjavam se na duzini poruke i u napred hvala.