[slikom] offis 2003

  • From: Vera Despotovic <veradespot74@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 12 Feb 2011 00:18:33 -0600

borise, imam i problema sa kompjuterom, a jos uvijek sam velika ne znalica pa ne bih zeljela da ti naudim. ako ti treba offis ja ti mogu poslati ali preko skajpa. rekla sam ti da me dodas na kontakt listu sve malim slovima veradespotovic. sve sto mogu je da ti ga posaljem ako ti to nesto znaci. obracao si mi se privatno ali za primanje poste koristim mozilu i ne znam da upisem tvoju adresu da ti privatno odgovorim. nazalost ne znam ali me nije sramota sto ne znam?