[slikom] Re: odgovor na Đorđevićevo objašnjenje

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Nov 2005 22:46:07 +0100

Zato što su ti folderi sakriveni po windows opcii a potrebno je da isključiš
te foldere tako što ćeš u start setings control panel ili start control
panel potražiti opciu folder option i tamo odabrati wyu i tamo skinuti
kvakicu na sho files and folders kao i hide extenzion i onda aply a hide
extenzion je da se vide koji je tip faila kao npr mp3, .waf, .rm, .wmfile i
ostali svi mogući failovi. Fazon je u ovom kad ovo odradiš na svakom familu
moraš upisivati file tipes na kraju a to je u jedno i dobro da znaš koji je
file. Tako recimo na autorizacii jawsa nećeš vidjeti samo hjaut nego i ono
exe pa će to ovako biti: hjaut.exe mislim da ti je ovo jasno o čemu pišem. U
koliko bude bilo pitanja slobodno me kontaktirajte bilo na slikom bilo
privat. Mahanje iz hladnog Sarajeva.