[slikom] objasnjenje o bezbednosti

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanpopi@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Nov 2007 17:34:03 +0100

Zdravo svima!
Pokusao sam da otvorim jednu vaznu stranicu i dobio sam obavestenje koje sledi
nize. Najlepse vas molim da mi objasnite sta sve to znaci i kako da postupim da
sve bude bezbedno i da mi se stranica otvori. Unapred hvala!
Lorijan
Upozorenje o sigurnosti
Informacije koje razmenite sa ovom lokacijom drugi ne mogu videti
ili izmeniti. Medutim, postoji problem sa bezbednosnim certifikatom
lokacije.
Bezbednosni certifikat je izdala kompanija kojoj niste ukazali
poverenje. Pregledajte certifikat da se uverite da li zelite da
verujete kompaniji.
The security certificate date is valid.
Ime bezbednosnog certifikata je vazece i podudara se sa
imenom stranice koju pokusavate da pregledate.
Zelite li da nastavite?
Da Ne Prikaz certifikata
lediagnoza prin intermediul meridianelor" in Bucure