[slikom] Re: nvda i jmetnuti objekti

  • From: Iksi Hacker <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 20 Feb 2015 17:38:36 +0100

Pozdrav Danijele i ostali! Ok, zvuci malo komplikovano sve ovo, ali se
covek moze snaci.
Da li slucajno znas da li postoji neki nvda addon za mirc? Inace pre
neki dan se pojavila nova verzija nvda 2015.1 rc1, i konacno docekasmo
pravi support za skype, sa sve citanjem notifikacija, i skype chatova,
jedino sto su morali da zakomplikuju precice, pa se chatovi citaju sa
ctrl plus nvda taster plus brojevi od 1 do 0, a resen je problem i sa
instalacijom, kada je jezik sistema srpski.