[slikom] Re: novi Nero

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Dec 2006 23:20:37 +0100

Hmmmm, zaista ne znam cemu ovako glomazni programi? Svaka cast Nero sedmici,
ja sam jos na sestici i sve mi napravi ono sto mi treba, ali iskreno volio
bih naci neki maleni programcic za tu namjenu a da je u prijateljstvu sa
Jaws-om... Mrzim programe koji su nepotrebno ogromni i od kojih se ponekad
ne iskoristi niti dvije trecine onoga sto oni kao mogu radit...

David