[slikom] Re: nod 32 anti-virusni sistem

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Nov 2005 19:30:24 +0100

               Pozdrav,

     Prosledjujem ti informaciju, koju sam dobio prilikom nabavke NOD32
programa, uz napomenu da postoje Ingleska i Hrvatska verzija, a treba
povesti racuna, koji operacioni system koristiš, jer se razlikuju aplikacije
za Win 98, i za Mi, XP ITD. Program je izvanredan i ja sam njime
prezadovoljan. Kada sam ga instaliro posle nekih drugih AV programa koji mi
nisu pronašli ništa, NOD32 je pronašao preko tridesetak Trojanaca. Tekst
sledi:

Naša firma je ovlašćeni prodavac Eset-a i u skladu sa tim, kupovinom licence
od naše firme, možete dobiti i kvalitetnu prateću uslugu u vidu konsultacija
i tehničke podrške bez dodatne naknade.

U najkraćem, proces nabavke počinje tako što bih Vam poslao predračun po
kome možete uplatiti naznačeni iznos u bilo kojoj banci ili pošti i u roku
od jednog dana od evidentiranja uplate na Vaš e-mail dobijate korisničko ime
i lozinku za korišćenje NOD32 softvera. Originalni račun i otpremnicu
dobijete poštom, uz obavezu da nam vratite jedan overen primerak otpremnice
na našu adresu (naravno, običnom poštom). Komercijalnu verziju softvera
možete skinuti direktno sa ESET-ovog sajta
<
http://www.nod32.com/download/download.htm>
http://www.nod32.com/download/download.htm.

Cena NOD32 AV softvera za fizička lica je 37 dolara u dinarskoj
protivvrednosti na dan izdavanja predračuna. Na ovaj iznos se računa i porez
na dodatu vrednost (PDV) koji iznosi 18%. Cena licence na dve godine je 58.5
dolara + PDV.

Probnu verziju (30 dana) NOD32 AV softvera možete skinuti sa sledećeg linka
http://www.nod32.com/download/trial.htm

Nadam se da su Vam pružene informacije bile od koristi, budite slobodni da
mi se za sva dodatna pitanja obratite.

Hvala Vam unapred.

Srdačan pozdrav,

Uroš Petrović