[slikom] nesto se desava

  • From: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Sep 2005 22:37:51 +0200

Cao slikomci kako ste sta ima novo. Evo mene i mojih problema.
Ja sam pre neki dan instalirao novi office 2005n na srpskom i desava mi se
sledece.
Da mi na srpskom stigne poruka
Dalizelite da nadogradite svoj office ako zelite kliknite ovde.
Ova mi se poruka javila i posto sam citao tekst sve je radilo posle kao da se
nista nije desilo.
Iista ova poruka samo na engleskom ali vezana za Windows
Napominjem da koristim Windows naxp na srpskom i da mi ovakve poruke nisu
ranije stizale
Za zastitu od virusa i drugih prenosivih bolesti koristim anti biotik nod32 da
li mu je doza leka mala i ako ga dobijam svaki drugi dan automacki.
Ili mozda imam nekog spiuna cia ili neke druge obavestajne hakerske agencije u
svom metalnom belom ljubimcu.
Unapred zahvalan na pomoci
Viktor Zivojinovic
e mail zzviktor@xxxxxxxx