[slikom] Re: nero

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Nov 2009 11:25:17 +0100

    Zdravo Igore,

    Uopsteno receno, kod narezivanja imas tri opcije:

1. Start Multisession disc.
Opcija koja dozvoljava da se disk nareze iz nekoliko puta. Prvi puta narezes
disk tako da se zauzme samo 50%.
2. Continue Multisession disc.
Opcija koja dozvoljava da nastavis narezivanje na disku koji je vec nesto
popunjen. Da narezes drugih 50% ili manje.
3. No Multisession disc.
Ovo bi sada trebalo biti samo po sebi razumljivo. Opcija koja narezuje disk bez
mogucnosti da se narezivanje nastavi bez obzira koliko na njemu ostalo
slobodnog prostora.

    Ove tri opcije su, radio button, radio dugmad i prilikom narezivanja moras
odabrati jedno od zeljenih dugmadi. U tvom slucaju treba odabrati: 3. No
Multisession disc. Nero pamti zadnju odabranu opciju pa ako odaberes ovu No
Multisession disc, one se vise nece pojavljivati. Vjerovatno da je to i bilo
kod tebe do sada odabrano ali je iz nekog razloga to promjenjeno te ti se
pojavljuje ovo upozorenje jer narezujes DVD a ne CD te sa ovom opcijom pod 2.
Continue Multisession disc nece uvijek ici sigurno.

    Pozdrav od Gradimira

From: Igor
  Subject: [slikom] nero

  pozdrav,
  prilikom prženja dvd-ova pojavljuje mi se ova poruka.
  šta mi je tu činiti i šta znači ovo Multisession?
  šta da odaberemod ponuđenog i šta je u stvari Multisession. kako u stvari da
ovo izbjegnem da se više ne pojavljuje.
  zamolio bih tko zna da mi da odgovor  što prije jer moram spržiti neke
dvd-ove.
  evo poruke:
  Warning
  graphic 672  You are about to create a multisession write
  once DVD disc.
  Session no. 2 and above will not be readable
  with some DVD-ROM drives and operating
  systems prior to Windows XP.
  How do you want to continue?
  Burn Multisession Anyway