[slikom] navigacija na internetu i mobile speak

  • From: "Nenad Simic" <siman@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 May 2010 23:24:05 +0200

Igrajući se mojom nokijom 5630 na internetu, bio sam veoma iznenadjen
sledećim:
Mobile speak na internetu ima navigaciju koja se svodi na izlistavanje
slično jawsu. Kada to gazem mislim da recimo kada ste na nekom sajtu tipkom
br 4 mozete odrediti da idete samo po headinzima po kojima šetate strelicom
desno, tipkom 5 to isto radite sa linkovima. Pored ovih brojeva svaki od
brojeva ima odredjenu funkciju u navigaciji sem jedinice.  Svako dugme ima
najmanje tri opcije, a neke i više. Otkrijte sami koje su, ali ja sam
oduševljen. Pozdrav od Nenada.