[slikom] narodna muzika!

  • From: Zvonko.Mijokovic@xxxxxxxxxxx (Zvonko Mijokovic)
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Aug 2004 21:55:57 +0200

Zdravo prijatelji, a prije svega srdacno pozdravljam sve nase muzicare, od
kojih se nadam pomoci. Skinuo sam veceras s interneta veoma mnogo narodnih
pjesama sa prostora bivse mi domovine. Sve je u mp3 formatu. Sve je to bilo
zipovano, no ni poslije raspakivanja ne mogu s tim nista da pocnem. Glupi i
ocito nemuzikalni Rikardo, kaze mi, da doticna datoteka ne moze da bude
reprodukovana, dok joj ili ne promijenim ime ili ne instaliram nekakav
trajber, odnosno drajver, koji bi trebalo da omoguci reprodukciju. Sta to
znaci i sta treba da radim. Napominjem, da sam ja ponekad znao primiti
poneku muzicku numeru i da je sve funkcionisalo. Mozda se radi samo o mojoj
nespretnosti i neznanju, a i volio bih, da je u tome stvar. Sve vam ovo
mozda izgleda pomalo glupo, no tako je to, kad se covjek pod stare dane
pocne baviti ovim igrackama. Ne postoji dzabe ona, sve u svoje vrijeme.
Istina, ima i ona, nikad nije kasno. Srdacno vas pozdravljam i hajde,
obradujte me sutra nekim simpaticnim i korisnim odgovorom. Ima u toj zbirci
mnogo makedonskih pjesama, koje ja inace obozavam. Pjeva ih neki Andonov.
Inace, zapanjujuce je, kolikom brzinom sad nakon instaliranja dlsa ide
skidanje sa interneta. Za sto su nekad trebale desetine minuta, sada su
dovoljne sekunde.