[slikom] Re: nadogradnja

  • From: Ivan <dejailic@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 17 Jul 2005 19:49:04 +0200

Cao,

Ako trenutnoj RAM memoriji od 256 MB dodas jos jednu od 256 dobijas
veliki problem a ne 512.
jer da bi to uradio memorije moraju biti iste. Od istog proizvodjaca...
zato to preskoci.
Vec kupi 512 Mb Ram.
Naravno moras imati u vidu i koju maticnu plocu imas i sta ona
podrzava.
Na dan 17. jul 2005, u 15:42:02 časova, vi ste pisali: