[slikom] Re: msn

  • From: "narcis sudarevic" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Mar 2011 10:24:13 +0100

pozdrav draze mali vraze imas u kompjuteru instaliran vindous mesindzer i to
pokrenes i pratis korake postavljanja naloga u pocetku je na engleskom a posle
je na srpskom.samo cu ti skrenuti bar sto sam ja primetio da je malo teze to da
sam radis jer ima delova koje ne cita govorni program pa ti to mora pomoci neko
ko vidi.pozdrav