[slikom] Re: molba za objasnjenje

  • From: Danijel Baričević <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 26 Jun 2012 11:02:50 +0200

Pozdrav Zorane,

ako koristiš jaws ovo ti je najjednostavniji način:

1. Pritisni kombinaciju WinTipke plus M kako bi se fokusirao na Desktop
2. Pritisni Numerički minus da aktiviraš Jaws kursor
3. Sa strelicom desno idi sve dok ne čuješ "Prazno", empty ili slično
- zavisi od prijevoda
4. stisni numeričku zvijezdicu da aktiviraš desni klik
5. sa strelicom dolje nađi "sort by" ili sortiraj ili slično
6. strelicom desno se pomakni na opcije i strelicama gore-dolje
izaberi koja ti odgovara kako bi se ikone sortirale po imenu, vrsti i
tako dalje.

Pozdrav

Danijel

Dana 25.6.2012., kontakt Zoran Planojevic

--
Lijep pozdrav

        Danijel Baricevic

gsm:     +385 95 900 89 38