[slikom] Re: mo¾e li se upisati naziv pjesme???

  • From: "zoljica" <zoljica@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Apr 2007 23:12:46 +0200

Cao, ako je to u mp3 obliku onda mozes da pritisnes f 2 na tastaturi i
promenis naziv pesme samo moras da pazis da ostane na kraju ta ekstenzija,
to je u my computeru. A ako zelis da promenis u samom winampu, onda pritisni
alt + brojku 3 tamo iznad brojeva i tu onda imas dva tagova, ako je noviji
winamp. Ako je stariji onda samo ima jedan. Ako imas dva onda napr.
pritisnes brojku 2 i on se otvori. prvi tab ti je broj pesme, sledeci tab
naziv pesme, treci tab izvodjac ili grupa, cetvrti naziv albuma, peti je
godina iz koje je pesma, sledeci je zanr, sedmi komentar. Kada si zadovoljna
onim sto je upisano, potvrdi enterom i to je to. Puno uspeha. Igor