[slikom] Re: .mkv format

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 11 May 2014 23:04:09 +0200

Da, gom player meni je najbolji audio i video reproduktor od ovih koje
sam do sad koristio. Relativno se moze pristupati izbornicima pomocu
nekih slova, naravno, za sve to tu je i aplikacijska tipka kojom
pristupas izborniku iz kojeg podesavas razne stvari tipa ekvalizatora
svjetline izgleda itd itd. Imam sitan ostatak vida i na velikom ekranu
kad otvorim video samo uz pomoc tipaka mogu podesiti svjetlinu, ostrinu
itd itd. Dakle htjedoh reci da je pristupacan kraticama.
Jaws cita izbornike i sve ostalo barem sto je meni neophodno za
koristenje. Jedino ako vec govorim o ovom playeru ne znam raditi sa play
listama.
U svakom slucaju mozes ga instalirati i radit ce vjerujem mkv format.