[slikom] Re: mijenjanje slova uredjajima

  • From: "Dzele" <dzele@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Apr 2008 10:22:35 -0000

     Pozdrav svima, Nikola odes u "Control Panel\Administrative
Tools\Computer Management". Zatim "Local Storage " pa se spustis do stavke
"Disk Management". Oznacis disk ili particiju na kome zelis da izvrsis
promene. Rute jaws to pc "insert+minus", desni klik pa strelicom do "Change
Drive Letter and Paths...". Kada ti se otvori novi prozor tab pa enter na
"Change", a zatim tab da dodjes u  combo box u kome mozes da izvrsis
promene, tab do ok i to je to.
Dzele