[slikom] Re: malvare bites anti-malvare

  • From: "Nebojsa Tasic" <nele275@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 19 Sep 2010 12:08:57 +0200 (CEST)

Program se zove bas tako kako je Boris napisao u naslovu. Radi se o jednom
veoma dobrom malom programu koji sluzi za ciscenje virusa i drugih
zlonamernih «stvorenja». Ono sto je jako dobro je da ovaj programcic nije
u sukobu ni sa jednim antivirus programom tako da ga mozete instalirati
bez obzira na to koji antivirus imate.

Ja imam ovaj program ali mi on nikada nije blokirao pristup nekom sajtu
tako da ne mogu da ti pomognem. Osim toga mislim da se on ne pokrece
automatski vec samo kada ga ti pokrenes pa ti mozda samo daje neko
obavestenje.

Koliko znam ovaj program moze da cisti viruse koji su vec usli u racunar
ali ne moze da ih spreci.

Moja preporuka je da skeniras racunar sa ovim programom i ako ti on
pronadje neke viruse da ih izbrises. To ces uciniti na sledeci nacin.

1.      pokreni ovaj program.
2.       klikni na Azuriraj ili na update zavisno od toga na kom ti je jeziku.
Koristi jaws kursor Na ovaj nacin ces dopuniti bazu definicija virusa.
3.       kada se to zavrsi pokreni skeniranje. Kada se skeniranje zavrsi (a to
moze da potraje vise od pola sata) program ce ti izbaciti spisak virusa
ukoliko ih ima.
4.      Ako ima virusa klikni na dugme za njihovo brisanje. Mozda ces za ove
radnje cesce morati da koristis jaws kursor.

Jos jednom kazem da se nisam susreo sa problemom kakav ti imas tako da ne
mogu da ti dam konkretan savet i nisam siguran da li ce ovo sto sam
napisao pomoci ali smatram da treba pokusati.

Prijatan dan svima.