[slikom] mali izvestaj o ikbe

  • From: "Savinka Popovic" <savinp@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Aug 2004 15:25:07 -0700

Pozdrav listeri! Imam zelju da sa vama, nekako podelim radost pa oprostite oni,
koji mislite, da menjam koncepciju liste. Znate da se u beogradu odrzava
medjunarodni kongres slepih esperantista. U nedelju, pre podne bilo je svecano
otvaranje. Necu vas opterecivati da pisem redom o programu, ali danas posle
podne i ucece moram vam malo predstaviti. Danas posle podne trebalo je da se
govori o slepima i kompjuterima i o esperantu. Nasli smo se u maloj nezgodi.
Ali, medju nama je bio nas omladinac darko Milosevic. Zamoljen je i pristao je,
stidljivo i zateceno. Trudio se, a ljudi su bili odusevljeni. Imamo i videceg
esperantistu, mladog saradnika koji se bavi instaliranjem. Darko je od njega
dobio visoku ocenu. Uvece je nastavljen program sa :arta vespero:. Esperantisti
i neesperantisti ucestvovali su:recitujuci, pevajuci uz pratnju klavira. A tek
godine ucesnika, od decaka od desetak godina do jedne drage ucesnice,
voditeljke kurseva za slepe, u u pristojnim godinama. Program je bio, bas,
dobar. Verujem, d ace i d ace i i stranci deliti misljenje sa mnom. Oprostite,
ako sam vas zamorila. Ali mislim, da bar neki od vas vole cuti da su nasi
drugovi  uradili nesto lepo i dobro in a drugim poljima. Listerski pozdrav od
savinke!