[slikom] Re: lepa vest

  • From: "Apolo - Bratimir Joksimovic" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 May 2006 22:41:09 +0200

Najpre ću da uradim testno konektovanje, pa ako se pokaže da mi uopšte ne
treba dodatna oprema, onda je neću ni instlairati, jer ja sam samo na 100
metara od njihove relejne tačke . čim se sistem na laptopu podigne, njihov
signal je uhvaćen, jedino treba da dobijem pristup na par dana i da
istestiram da li mi je konekcija stabilna . inače ja praktično stanujem na
"krovu", pa nema onih 6 metara i više do krova:))), ti te tako ću proći
jeftino što se tiče instalacije, ako uopšte bide potrebna. Ljudi kažu da
mogu ili da koristim njihovu opremu besplatno ili da kupim i da koristim
sopstvenu opremu...

Otom potom.