[slikom] kurzweil ili fine reader????

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 May 2006 23:57:38 +0200

Pozdrav svima
Ovako listeri, ja æu sada kao i uvijek zapetljati sa pitanjem ali nadam se da
ce me neko shvatiti. Mo¾ete li mi reæi koji program za skeniranje je bolji.
Kurzweil ili finereader? Ustvari da li se i sa finereaderom mo¾e raditi kao i
sa kurzweilom. Ja imam kurzweil ali mi ne¹to ne ide kako treba. Imam i
finereader pa mi sad recite da li i on jednako mo¾e da lu¾i kao i kurzweil?
Neko mi je rekao da je kurzweil bolji pa oèekujem od vas malo obja¹njenje.
Hehehehe!!!