[slikom] Re: kuckanje

  • From: "dobrinkodavidovic" <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Feb 2009 16:10:04 +0100

Zdravo Gorane!
Prije svega na kom jeziku koristis skype?
Prvo sto moze eventualno biti problem, da nemas zvucnu podrsku prilikom kucanja
chat_a onoga ko ti pise je, koristenje skype na nasim jezicima, naime jaws
skripta za skype zna nefunkcionisati u tom segmentu.
Drugo sto trebas provjeriti je jaws podesavanje za navedenu stvar, a to ces
uraditi na sledeci nacin:
Kada si u glavnom skype prozoru pritisni tastaturnu kombinaciju "insert plus
slovo v, a zatim idi 4 puta strelicom nadole tada trebas cuti "typing sounder
volume 1, 2, 3, 4, 5, zavisno na koju je jacinu postavljeno, a ako zacujes
typing sounder volume off znaci da je iskljuceno.
Ako je ova stavka off ti pritisni razmaknicu onoliko puta koliko ti je potrebna
jacina zvuka kuckanja idi tabom do close i potvrdi sa enter.
Saljiva napomena:
Ukoliko nije nista od navedenog rjesenje tvog problema kuckaj se po celu dok
neodgonetnes.
Rezultat zagarantovan!
Dobrinko.