[slikom] Re: komentar - Vrlo Hitno

  • From: Barbara Demirović <baca.demirovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 7 Oct 2015 09:42:57 +0200

Tu sam poruku i ja dobila. I otpilila sam tog tipa odma. Rekla sam mu da
sam slijepa, rekla sam mu da je on videća osoba i nek izvoli raditi jer
da ja jedva spajam kraj s krajem.

7.10.2015. u 8:42, Nikola Rundek je napisao/la:

Dobro jutro!

Divna poruka stvorena za naivan svijet koji će uplatiti novac na
nepoznat racun.

Zanimljivo je sto se sve internetom moze uciniti.

Vjerujem da nitko nece uplatiti niti kontaktirati bilo koga bilo gdje.

Pada kisa ovog jutra u Zagrebu; kisobran mi je ostao kod kuce... ;) Hoce
li mi tko poslati novac za drugi?? :)

7.10.2015 u 7:57, tifa tucic je napisao/la:
Oprosti Å¡to ti se javljam ovako. Otputovao sam u Turska, i moja torba, u
kojoj je bila putovnica i kreditne kartice su mi ukrali. Veleposlanstvo će
mi pomoći i dozvoliti mi da letim bez putovnice, samo moram platiti kartu i
podmiriti račune u hotelu. Nažalost, do novca ne mogu doći bez kartice.
Kontaktirao sam banku, ali treba im još vremena da mi naprave novu karticu.
Mislio sam te zamoliti da mi posudiš nešto novaca koje ću ti vratiti po
povratku. Treba mi 1.250 eura da pokrijem troškove. Moram biti na prvom
sljedećem let. Mogu ti proslijediti detalje o tome kako vi možeš slati
novac.
Molim te javi mi je li to moguće. Željno iščekujem tvoj odgovor!.
Srdačan pozdrav!

Tifa

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom