[slikom] Re: klango network

  • From: "narcis" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Mar 2011 20:19:15 +0100

ja sam koristio klango jedno vreme i mogu reci da je dobar program.

pri njegovoj instalaciji se instalira i e spik kao govorni program.
ne znam koliko je to dobro i dali treba gasiti dzoz pri njegovom pokretanju ja nisam gasio ni dzoz ni an rider i pokretao ga je redovno bez problema osim sto je u pojedinim slucajevima nesto sporije reagovao i usporavao mi kompjuter.

ne znam dali je to do mog kompa ili nije jer mi je neko rekao da se za njegovo ne smetano koriscenje treba koristiti komp sa vecom brzinom od 2 giga herca dok meni radi komp na 1,9 pa sepitam dali je to razlog sto je znao da mi koci illi mozda sam drugim pretovario memoriu na kompu kojoj je potrebna veca brzina. ----- Original Message ----- From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>