[slikom] kladionica i jaws

  • From: "Igor" <igor75mo@xxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 May 2010 20:07:56 +0200

za kladioničare zanimljiva tema.
 na kojoj stranici pratite rezultate utakmica?

zanima me na kojoj od njih možemo izabrati svoje parove gdje nas zvučnim
signalom obavještava o promjenama rezultata, kraju poluvremena ili utakmice.

ja sam to prije pratio na rezultati.com, tako što bi otišao na moje utakmice,
pa zatim tu čekirao parove ili kompletnu ligu i otišao na potvrdi button.
međutim sada to ne mogu tamo odraditi pa me zanima ima li koja druga stranica
gdje to možemo odraditi a da je u ljubavi sa jawsom.
ili možda i tamo može samo ja neznam kako čekirati,jer kada kliknem na moje
utakmice izbaci mi ovu poruku:
Nisi još izabrao/la nijednu utakmicu.
Da bi izabrao/la svoje utakmice, klikni na znak  , koji se nalazi iza utakmice

vjerujem da ovdje ima pokoji kladioničar i da ima riješenje ovoga problemčića.

pozdrav,
igor