[slikom] Re: kako izgleda stampa ne net-u

  • From: Ivan <dejailic@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 16 Jul 2005 04:30:46 +0200

Cao,

Nemogu da verujem da nekom smetaju tekstovi koje salje Rajko.
Zar ova lista nije namenjena da bih pomogla slepim i slabovidim
osobama da sto bolje koriste racunar ili se bavi bastovanstvom?!
Stvarno nemogu da razumem kome to smeta.
Mozda se nekom nisu svideli tekstovi o HD televiziji.
Jeste da mi nemamo nikakve koristi od toka kolika ce biti rezolucija
slike na ekranu, ali nije lose znati sta se desava oko tebe.
Imam jedan kompromisni predlog:
Da Rajko kada salje tekstove u Subject upise "Svet kompijutera", tako
da oni koji nezele da citaju te mail-ove jednostavno podese Outlook da
ih brise ili ih jednostavno ignorisu kad procitaju Subject.
Zasto bi trpeo onaj deo koji misli da su ti mail-ovi ok zbog onih
koji ih nezele.
Samo napred Rajko!!!
Na dan 16. jul 2005, u 0:16:15 časova, vi ste pisali: