[slikom] Re: kablovska

  • From: "Vesna Nestorovic-Coka" <ve.nes@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Feb 2008 12:53:19 +0100

Korisnica sam SBB-a , slepe osobe su oslobodjene plaćanja pretplate ,za
internet uplaćujem paket koji i želim tog meseca a TV pretplatu  se sa
obrascima koje  ti mogu proslediti oslobadjamo onih 300.00 dinara za
pretplatu a koji nam stižu ,u situaciji ako  nismo predali odgovarajuću
dokumentaciju za oslobadjanje   uz mesečni račun za utrošenu električnu
energiju za predhodni mesec. .
Predsednik udruženja
Vesna Nestorović - Coka

Udruženje slepih i slabovidih