[slikom] jaws i početnici

  • From: "igor" <igor75mo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Jun 2009 20:39:57 +0200

pozdrav svima!

zamolio bih za par savjeta jer moram sutra jednom početniku instalirati jaws na
laptop.
čovjek je nekih 50 tak godina i ništa nezna oko kompjutera a pogotovo oko jawsa.
pošto ja nisam išao ni na kakve kurseve tako i neznam šta da ga prvo naučim.
 problem je taj što ovdje u mostaru nema niko drugi da ga nauči jer i ja sam
sam morao se učiti bez ikakvih kurseva i obuke. što se kaže zbrda zdola

prvo je  naravno da nauči raspored tipki na tipkovnici ali neznam šta bih mu
slijedeće dao da nauči.

da li  možda ima neki materijal u wordu da  mu dam da ga izuči i sl.

ako možete mi odgovoriti što prije jer će mi on sutra donijeti svoj laptop.

hvala i pozdrav

igor