[slikom] jaws 8.0

  • From: "igor75mo" <igor75mo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Apr 2007 21:22:52 +0200

pozdrav

instalirao sam krekirani jaws 8.0 na jedan kompjuter na kojem nije nikad bio
instaliran.
iskopiram ona tri filea iz cracka  i zalijepim ih program fajls/fredom
sajentifik/jaws 8

ugasim jaws prije nego što uradim paste.
kliknem i na yes to all

ali kada to završim opet mi radi samo demo od 40 minuta.
na mom kompjuteru mi radi stvarno neznam do čega bi moglo biti.

imam još jedno pitanje zaboravio sam gdje podešavam nakon koliko minuta da
mi se uključi  screen saver?
to objašnjenje  nisam izgleda sačuvao.

zahvaljujem na pomoći

igor