[slikom] Re: jako cudna pojava, nema outloka!!!

  • From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Sep 2010 22:05:49 +0200

Pozdrav aleks! Na zalost nema ga zato sto je instalirao verovatno neku od
modifikovanih verzija windowsa xp. Kao sto su black edition lite xp i slice
gluposti koje nikada nikom ne bih preporucio iz prostog razloga sto tu autori
tih tzv modifikovanih instalacija izbace dosta toga sto oni misle da ne treba,
pa sam tako vidjao windows-e bez speech podrske, naratora internet explorera,
ali zato ubace gomilu programa u instalaciju.... tipa office firefox i drugo...
Dakle postoje 2 opcije
1. Skinuti sa interneta internet explorer 6 service pack 1, medjutim ako je
njegov sistem service pack 3 verovatno nece hteti da se instalira. 2. Ako ovo
ne prodje jedino moze rusenje windows-a i instalacija nekog nermalnog xp-a.