[slikom] interpunkcije

  • From: Ajdin Silajdjic <ajdin.sil@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 15 Jan 2014 21:08:27 +0100

poštovani, imam jedno pitanje danas sam ponovo instalirao vintalker i
ne mogu da mu ukinem govorenje interpunkcija.
Ima ona uputa da se datoteke spel dcd i nesto dcd hr otvore da se
nesto izzbrise i tak ali te datoteke za razliku od prosli put ne mogu
otvorit kaze ne zna sa kojim programom da ih otvori. postojili neka
mogućnost da ukinem ove interpunkcije jako su dosadne?