[slikom] Re: imap-problem- resen

  • From: "Viktor Zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Jun 2010 21:17:06 +0200

PTTne podrzava imap server!
  ----- Original Message -----
  From: Iksi hacker
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Saturday, June 05, 2010 8:34 PM
  Subject: [slikom] Re: imap-problem- resen

  Pozdrav!
  Imam nekoliko pitanja vezanih za imap.
  1. Da li mogu da nekako prebacim svoju bazu poruka koje cuvam na imap server
i da u buduce tako primam postu jer onda ne bih zavisio od ofline baze na hard
disku vec bih imao sve na jednom mestu plus bih mogao da koristim bilo koji
racunar za pregled poste bez opasnosti da necu uspeti da sinhronizujem svoje
mailove koje cuvam sa razlicitih mailing lista
  2. Da li neko zna da li i ptt net podrzava imap protocol.
  hvala