[slikom] Re: ie9 prestao sa radom

  • From: "Betim Gjonbalaj" <gjonbalajbetim@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 May 2014 23:47:38 +0200

Pozdrav Dragane ,
Hvala na objasnjenju .
Isao sam sve po uputu I na internet 11 nasao sam opciju koju uputis ali onda
ima da se bira na no add-ons I da ih se iskljuci  sa radio button-om I onda sam
potvrdio sa ok I po prvi put za ovih nekoliko dana otvorio mi se internet e
xplorer 11 jer samo da spominjem pre toga samo bih rekao new tab ali ne bi dao
da ista otvori ,ni google nit nista .
Eh sad kad sam otvorio po tvom uputsvu radilo je ok ali kad zatvoris I zelis
ponovo preko all programs da otvoris ie onda ne moze I sve je po starom .
Znaci ,kako ocuvati u onom stanju za svagda  do cijeg rezultata vodio tvoj uput
 jer inace ne razumem da li onda treba svaki put da se tako otvara ie ili ?

Hvala unapred I srdacan pozdrav druze I drugaru Kipling-javskim pozdravom :D

Betim