[slikom] Re: identitet u outlook expressu

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Nov 2005 01:18:00 +0100

Vozdra care. Ovako: Ideš sa alt f i s i onda prebaci se sa tabom do manage
identiti identiti. Selektuj koji želiš identiti da obrišeš i remowe i to je
to care. Ako budeš imao problema slobodno me pitaj ali ima jedna stvar ovdje
koja je jako bitna za prebacivanje u identiti. Kad uđeš u manage identiti
imaš jednu opciu koja se zove use dis on startup ovako nešto tu kvakicu
skini i kad odeš na ok svaki put u koliko imaš dva identitia će te pitati
koji želiš identiti da odabereš. Mahanje iz Sarajeva.