[slikom] Re: hard disk

  • From: "lucky" <luckycivic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Jul 2009 02:24:41 +0200

E care, ne sikiram se ja za vragove. Ko da se oni razumiju u informatiku tako
da se ja ne sikiram da će to biti ko ovi naši slijepci, samo hoće skrekano.
Ma slavni smo mi brate boli nas briga i bez Gradimirovog no posta i bez
nobelove.
Kao što ti malo prije rekoh, mi smo se osigurali do kraja i poslije kraja
svijeta.
Sve nam je ravno do mora.
To neće biti drago onima koji će govoriti e nek su vala odapeli jer će nam bit
sigurno bolje gore nego ovdje.
Kad gore otvorimo lanac proizvodnje bit će to ludnica.
Eto i od mene poz svima vjerovatno na neki duži period.

PS: Od večeras Robby i ja smo bogovi.

Poz svima!

Slažem se s tobom da smo slavni s Gradimirovim no postom