[slikom] Re: govorni softver u sl. glasniku

  • From: "Beli stap" <belistap@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Feb 2008 22:37:59 +0100

Poštovani Gradimire i ostali  moderatori liste " Slikom " , izvinjavam se  a
kako mi se desiše dve velike greške u jednom danu  i svim članovima liste
koji trpe posledice ove greške ..Zapravo,  i prvi i drugi put pravim grešku
,prvo prosledjuje se poruka na listu a nije ni bila za tu namenu.Drugo kada
sam uputila izvinjenje za  istu  ako kažem da sam svo vreme ubedjena da je
po sredi druga lista ,onda se nadam da ćete me shvatiti i kako sam već
godinama na ovoj listi i nisam nikada kršila pravila  iste i uvažiti ovo
javno izvinjenje .
    Svi zainteresovani koji žele da komentarišu poruku ,mogu to učiniti na
listu  belog štapa ,a i takodje na ostale mejlove u podpisu
Predsednik Udruženja
Vesna Nestorović - Coka

Udruženje slepih i slabovidih Srbije
"Beli štap"