[slikom] govorne sinteze

  • From: "Nenad" <stamenkovicne@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Nov 2007 18:12:44 +0100

Bilo bi dobro ne iznositi pausalne ocene o govornim softverima cija je
izrada veoma duga teska i skupa uz to zahteva angazovanje veceg broja ljudi
oni koji vole fis i vin toker neka ih slobodno koriste do mile volje. An
reader je najbolji  najkvalitetniji ikada napravljen softver na srpskom
jeziku i stoga ga samo jos malo treba prilagoditi da moze da radi sa ili bez
dzoza kako bi veci broj ljudi mogao da se zaposli. Ovom prilikom se posebno
zahvaljujem profesoru Delicu i njegovom timu saradnika na ovako dobro
napravljenom govorno softveru samo nastavite u ovom pravcu. Ja sam ga dobio
prosle godine interesuje me sta ce imati novi an reader u odnosu na
proslogodisnji konkretno kakva poboljsanja? Nama u Srbiji  treba bas ovakav
sintetizator koji ce cisto da govori srpski bez primesa
hrvatskog,bosankskog,ceskog isl. U esadeu su dali veliki novac za dzoz kao i
druge zapadne zemlje tako da je u nasoj situaciji ovaj softver idealno
resenje mislim na an reader. Da li bi mogao da s napravi program kao an
reader za mobilne telefone kao i za aparate u domacinstvu? Ili prilagodi
postojeci softver?
Ovo bi ujedno bilo pitanje profesoru Delicu od mene.
Interesuje me jos da li i sta imaju Japanc od govornih softvera i koliko su
oni u upotrebi kao i koja je tamo cena?
Hvala unapred.
S postovanjem N.