[slikom] Re: google chrome i vin talker

  • From: Nikola Rundek <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 09 Nov 2013 18:03:39 +0100

On 9.11.2013. 16:52, Ajdin Silajdjic wrote:
> Pozdrav,
> Imam 2 pitanja.
> Prvo pitanje ću ponoviti pošto nisam dobio odgovor.
> Kako google chrome funkcionira sa jaws 14 i vin talker.om?
> A drugo pitanje se tiče lično vin talker.a.
> Kako da namjestim da mi ne čita interpunkciju sve sam podesio u
> jaws.u, ali Zdenka mi uporno čita interpunkcije?
> POzdrav.

Pozdrav!

Google Chrome moze raditi s Jawsom, ali meni taj pretrazivac nije
ostavio dojam.
Nakon deset minuta sam ga deinstalirao.

Za razliku od mnogih drugih, mene nista ne zadovoljava kao Internet
explorer.

Obicno kad se namjesti da govorna jedinica ne cita interpunkcije, to i
jest tako.
Na sto tocno mislis da ti cita?